keskiviikko 11. syyskuuta 2013

piikki

Gonal-f ostettu, ohjeistus saatu ja ensimmäinen pistos urheasti pistetty...tästä tämä sit lähtee...

unia

Viime yönä näin jokseenkin outoa unta, meillä oli lapsi pieni tumma tukkainen poika, poika joka kutsui minua äidiksi...poika joka kyseli minulta saisiko hän jo tulka meidän luokse, kun on odottanut jo kauan että pääsee meille.  Heräsin ja jokseenkin tajusin, että tuo unen pikkupoika on meidän lapsi, se jota me odotamme edelleen...ja tämä uni jotenkin antoi minulke toivoa, joskus se poika meille vielä pääsee.
Nukahdin uudelleen ja loppuyön uneksin positiivisista raskaustesteistä, en tehnyt niitä...vaan niitä tipahteli taskuistani, koirat leikkivät niillä yms. Ehkä alitajuntani käskee ajattelemaan positiivisemmin, joten yritän nyt tehdä niin ;)

tiistai 10. syyskuuta 2013

uskon hiipuminen

huomenna ultra ja piikittelyopetus...ironista sinänsä, aamupäivä koulussa harjoitellaan s.c. ja i.m. piikityksiä..no osaanpa sen ainakin.
Päätä särkee sumujen jälkeen, ja olo jokseenkin turta...olen keskittänyt ajatukset kouluun ja jotenkin plokannut koko hoidon pois mielestä, jotenkin on mennyt usko koko touhuun ja suorastaan vituttaa tää synarelan aiheuttama turvotus,
housut puristaa ja näytän siltä kun olisin ties kuinka pitkällä raskaana...se siitä laihdutuksestakin...menee taas sekin persiilleen, mut menkööt...vois kait ruveta taas polttanaankin ku ei tuo polttamattomuuskaan raskautta tuonu.
Eli tosi positiivisella mielellä mennään...ei vaan oikeesti jaksa piristellä.

sunnuntai 8. syyskuuta 2013

surku

Olen viimepäivinä ollut kauhean itkuinen, tuntuu että meinaan itkuun pillahtaa pienistäkin asioista. Minusta on siis tullut hormoonihirviö ennen piikkejä.
Ensi viikolla on nollaultra ja aloitan piikittelyn. Eilen kerroin muutamalle ystävälle tilanteestamme, helpotti oloa kun ei tarvitse salailla asiaa.

Tämmöistä täällä, Pariisiin kaipaan takaisin...aivan ihana kaupunki ♡

torstai 5. syyskuuta 2013

kipu

Kylkikipu palannut...fyysinen muistutus viallisuudestani. Haluan sen pois...haluan tulla äidiksi ja päästä näistä lapsettomuuskivuista. Haluaisin niin kovasti tulla äidiksi.


keskiviikko 4. syyskuuta 2013

bonjour

Kuten pelkäsin kp1 oli eilen,lisäksi kaveri ilmoitti uudesta vahinkoraskaudesta(kuudes lapsi,nuorin täytti vuoden pari viikkoa sitten) Onneksi ollaan Pariisissa,enkä voi jäädä tuota märehtimään. Mutta miten ihmeessä aikuinen ihminen voi tulla parissa vuodessa kahdesti vahingossa raskaaksi?

sunnuntai 1. syyskuuta 2013

testaus

Nega edelleen, menkkaoireita ei edelleenkään ja saisivat pysyäkin poissa reissun ajan. Kp33, rinnat edelleen oudot ja kipeät, mutta eiköhän nämä outoudet johdu synarelasta...miten oudoks kroppa tästä muuttuu kun piikitykset alkavat?
Eipä tässä, huomenna pariisiin, sitten alkaakin munasolujen hautominen ;)