perjantai 7. lokakuuta 2011

25

Sain Toiveissa (toiveilta?) haasteen. Tarkoitus on kirjoittaa itsestä 25 asiaa ja haastaa lisäksi viisi muuta kirjoittajaa. Tässä tulee:


1. Leikittelen ajatuksesta kasvissyönnistä, vaikka rakastan lihaa...joten tuskin ikinä toteutan täysin tätä ajatusta.
2. Vaikka kaverini tuntevat minut ns.rock/hevimusiikin ystävänä, kuuntelen välillä "salaa" chisua/eriniä tms
3. En osaa syödä aamupalaa ennen klo10, vaikka olisin kuinka nälkäinen
4. Rakastan syksyä
5. Vaikka lopetin tupakoinnin, saatan käydä kerran pari viikossa tupakalla illalla (tämä jostain syystä rauhoittaa minua)
6. Minulla on paha tapa hamstrata kirjoja kirjastoista ja uusia lainoja kun en ehdi lukea kaikkia
7. Auton "omistaminen" stressaa minua, olen paljon onnellisempi kun ei ole sitä riesana ja kaikki liikkuminen tapahtuu julkisilla tai kävellen
8. Olen katkaissut välit yhteen ystävääni, vaikkei hän edes tiedä asiaa (en ole jaksanut erikseen asiasta hänelle ilmoittaa)
9. En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät ole lukeneet muuta kuin aku ankkoja
10. Haaveilen työstä markkinoinnin parissa, vaikka purnaankin kaikkea markkinointia ja kaupallisuutta vastaan
11. Jostain syystä tykkään lukea Johanna Tukiaisen blogia
12. Inhoan kun joka kerta lapsettomuus/naistenpolilla käydessä minulla on eri lääkäri ja saa samat asiat selittää
13. Olen suhteellisen kärsimätön ihminen luonteeltani, siitäkin johtuen tämä lapsensaamisenhitaus on sietämätöntä
14. Tänään olen vaihteenvuoksi varma että kyllä se lapsi meillekin vielä tulee, huomenna todennäköisesti taas ihan eri fiilikset
15. Huomasin etten edes tykkään kahvinhajusta, kun lopetin kahvinjuonnin
16. Suoraan sanottuna vihaan niitä facebookin "olen äiti ja blaablaablaa"-päivityksiä (joka hiton kuukausi tuntuu olevan äitien-/arvostan itseäni vain äitinä-/elämäni ei ollut mitään, ennenkuin sain lapsia-viikkoja
17. Joka kuukausi päätän pitää tipattoman kuukauden...joka kuukausi sorrun ostamaan pullon punaviiniä
18. Olen tehnyt töissä lusmuilusta taidetta (niinä päivinä kun työt ei nappaa yhtään) eikä pomoni tiedä että bloggaan tai facebookkaan vaikka olen muka niin kiireinen
19. Kiukuttelen mielestäni liikaa, mutten osaa tehdä asialle mitään...joten kiukuttelen lisää
20. En osaa valehdella ihmisille päin naamaa, ja äitini kuulemma kuulee jo äänestä ettei nyt ihan totta puhuta (haittasi kummasti salatupakointia teini-ikäisenä tämä...)
21. Olen muuttanut elämäni aikana useammin kuin jaksan laskea...ja lähes kaikki muutoista tapahtunut sen jälkeen kun lähdin kotoa lukioikäisenä
22. Asunto johon mieheni kanssa juuri muutettiin on ensimäinen sitten lapsuudenkodin, jota olen sanonut kodiksi
23. Tykkään käydä aamulla lenkillä koiran kanssa, vaikka aina valitan miehelle ettei hän sitä tee
24. Olen pikkutarkka pyykkien ripustamisen suhteen, joten joudun ripustamaan ne aina itse, koska mielestäni kukaan muu ei osaa sitä tehdä oikein (sama astioiden kanssa)
25. En ikinä jaksa ketään haastaa tekemään näitä :)


Elikkäs jos joku jaksaa niin tehköön listaa, en jaksa erikseen ihmisiä haastaa

2 kommenttia:

  1. jes, onneksi joku muukin on pyykinripustamisen suhteen tarkka. Tosin en silti sitä suostu aina itse tekemään, onneksi mies hermojaan menettämättä kuuntelee tarkasti ohjeet ja ei suutu, kun käyn korjaamassa "jälkiä" :D

    VastaaPoista
  2. Toiveissalta, hih! Tai Toiveissa -blogin pitäjältä (hankalaa). Olenpas tehnyt asian vaikeaksi.

    Kiva lista!

    VastaaPoista