tiistai 9. lokakuuta 2012

aktivoitumista

Näköjään olen aktivoitunut taas kirjoittamaan tätä blogia...ja lukemaan vanhoja kirjoituksia. Huomasin yllätyksekseni että kirjoitustyyli ja asiat on muuttunut aika paljon vuoden aikana...onneksi hiukan positiivisempaan suuntaan.

Lisäksi tänään kävin tutustumassa salille ja tein sopimuksen vuodeksi, huomenna sitten treenaria tapaamaan ja perjantaina taidan käydä kokeilemassa jotain uutta jumppaa...ehkä mä tästä möhömahasta pääsen eroon ja saan pallomahan tilalle ensikesäksi :)
Lisäksi olin yhteyksissä paikallisiin akupunktiopaikkoihin (ja saalistan vyöhyketerapiapaikkoja) ja selvittelin mitä mieltä ovat kipujen (ja lapsettomuuden) suhteen...ja näistä menen vielä joku päivä kumpaisenkiin paikkaan juttelemaan lisää.  Gynelle olin yhteyksissä ja jos ei vuoden loppuun raskautumista tapahdu, mennään IVF-jonoon...eli saatiin sekin asia päätettyä, kokeillaan kerran ainakin että miten käy.

Mieli on hyvä...ja vähän olen ylpeä tämän päiväisestä...siis että sain jotain muutakin aikaiseksi kuin anatomian lukemista (vaikkei siitäkään haittaa olisi ollut, tentti tulossa...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti