tiistai 18. helmikuuta 2014

kp 1 tai sitten vitutuksen multihuipennus

vituttaa vituttaa vituttaa!!!!
Taas tiputteli aamupäivän, eli mun menkat nykyään kestää pari tuntia...normaalia? no ei todellakaan millään muotoa...voihan vittulan väki...tai sitten huomenna räjähtää hanat ja kramppaudun kuoliaaksi.

Yleisesti ottaen vituttaa tää koko homma, meidän elämä ei etene mihinkään....emme enää tunnu elävän. Olemme jossain helvetin välitilassa, jossa vain odotetaan...odotetaan...kärsitään ja odotetaan lisää. Raskaus ei ala vaikka mitä tehdään...on juotu greippimehua, syöty vitamiineja ties miten monenlaisia luonnontuotteita ja uutteita, pidetään persettä ylhäällä seksin jälkeen...syödään ja piikitetään hormooneita ja ukko sekstailee purkkiin..ei mitään. Musta alkaa tuntua että mulla on mitta täynnä tätä...jotenkin onni että enää on kaksi ivf-hoitoa jäljellä, sittenpä tämäkin paska loppuu (sillä tuskin tässä yhtäkkiä johonkin pas:iin päästään...sillä eihän ne meidän sukusolut hedelmöity...joten reilun kuukauden päästä hoito ja syksyllä toinen....siinä ne)

Miks tää tästä muuksi muuttuis? Ei tälle asemalle junia tule....vaikka kuinka toivoisin. Vittu täällä mä kökötän ikuisesti lapsettomana...sillä vaikka te onnelliset plussanneet sitä toitotatte, ei ei ei meille ei tule plussaa, minun ei tule odottaa...eikä odotusta palkita. Tässä saatanan suossa on jo neljä vuotta rämmitty, eikö se olis tarpeeksi? No ei...olen sitten liian laiska ja saamaton laihduttamaan (sillä kyllähän se parantas ton saatanan endon ja tekus musta hedelmällisen...no kumma ku en lisääntyny ennen läskiytymistä?) Tai stressaan liikaa...no onpa jokseenkin stressaava elämäntilanne...muutenkin ku hoitojen tai kiertojen vuoksi. Oikeesti oon kyllä kaikki oudot ja vielä oudommatkin keinot kokeillu, ne ei toimi...ei mulla...mulla ei toimi mikään...

Vittu vittu vittu

5 kommenttia:

  1. Olen niin pahoillani. Epäsäännöllisten kiertojen kanssa eläminen on niin rasittavaa. Meidän toinen siirto päätyi odotettavasti negaan. Nyt odotan, koska täällä räjähtää hanat ja pääsee kohti uusia pettymyksiä.

    VastaaPoista
  2. Jep. Hyvin sanottu. Saanko viikon päästä kopioida tämän tekstin omaan blogiini?

    VastaaPoista
  3. Ai niin. Mä en ole läski eikä mulla ole endoa ja silti oon istunut vissiin sillä samalla asemalla missä säkin myös neljä vuotta. Ei tänne junia tule. Hullut heiluu tuulessa ja palelee. Vituttaa sitä nyt vähempikin.

    VastaaPoista
  4. Kopioi vaan ;) kylläpäs helpotti ku avautu...Mut kyllä oikeesti vituttaa tää jumissaolo,ku ei kunnolla pysty elämään...eikä elämä kulje eteenpäin ku vaan odottaa odottamistaan. Eikä enää oikeesti riitä usko siihen et tää tästä positiiviseks muuttuis...miten se oikeesti edes vois? Mitähän sitä on elämässä mokannu niin pahasti että tämmöstä joutuu läpikäymään? Ei hirveesti lohduta sekään että me ollaan niin vahvoja et kyl me tää kestetään...mielummin olisin heikko ja raskaana...

    VastaaPoista
  5. Sain tällaisen linkin: http://www.dextralapsettomuusklinikka.fi/ajankohtaista/2014/01/07/uusi-klinikka-tuo/

    Sinne joukolla!

    VastaaPoista