lauantai 16. toukokuuta 2015

hetkiä elämässä

Jokaisella meistä on elämässä hetkiä, jolloin tajuaa elämän muuttuvan...useimmille meistäkin lapsettomuusbloggaajille se on se kaksi viivaa testissä. Se epätodellinen hetki, jonka jälkeen elämä ei ole entisellään. Minulle tuo hetki oli eilen...ja ei se ei ollut kaksi viivaa tikussa, vaan väärä päivä pilleriliuskassa. Minä säikähdin, ettei meidän ehkäisy ole nyt täydellinen...Minä lapsettomuudesta kärsinyt, säikähdin että saattaisin vahingossa tulla raskaaksi.

Ja siinä se oli, hetki kun tajusin etten enää kärsi lapsettomuudesta. Minä olen lapseton, hyväksynyt sen ja alkanut elämään elämääni näin. Ja minä nautin elämästäni näin! Ehkä mä vihdoin alan olla voitolla siitä kurjuudesta ja tuskasta mikä on mun elämääni ollut vuosikaudet. Kyllähän se suru välillä näyttäytyy ja muistuttelee mistä olen jäänyt paitsi...mutta se ei enää aklva minua koko ajan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti