torstai 23. helmikuuta 2012

Unia

Olen viimeaikoina nähnyt unia, joissa olen jo äiti...kouluikäisen tytön äiti, toisissa unissa tyttö kyselee miksei hänellä ole sisaruksia niinkuin kaikilla serkuillaan ja kavereillaan. Yritän unessa parhaani mukaan selittää asiaa hänelle, mutta tyttö vaan suuttuu minulle kun ei ymmärrä miksei voi saada pikkusiskoa. 

Toisissa unissa ukkini on vieressäni katsomassa tytön leikkimistä serkkujen ja pikkuserkkujensa kanssa, ukkini harmittelee minulle sitä ettei hän ole enää näkemässä miten suku kasvaa...ja kun rupean ukille sanomaan vastaan hän ei olekaan enää siinä. 
Olen aiemminkin nähnyt unia, joissa tulen vauvani kanssa sairaalasta ja ukkini harmittelee minulle ettei koskaan ehtinyt nähnyt tyttärentyttärentytärtään. 
Jotenkin näistä unista on jäänyt herättyäni jokseenkin outo olo, sillä ukkini on erittäin kovasti elossa vielä, toisaalta enpä minäkään raskaana ole :)

En muista koskaan nähneeni unia, joissa olen raskaana vaan aina unissani olen äiti. En ole nähnyt unia edes positiivisesta raskaustestista, mutta olen nähnyt unta kiukuttelevasta teinitytöstä. Unissani meillä on tytär ei koskaan poikaa, tämän tiedän johtuvan siitä että jostain syystä olen aina uskonut saavani tyttären. 

Kiva olisi tietää mitä alitajuntani haluaa noiden unien kautta sanoa, ehkä en kuitenkaan odottele ukkini kuolemaa kielipitkällä siinä toivossa että uskon sitten tulevani raskaaksi. Mutta ajattelin ihan piruuttani kokeilla sitä greippimehua, heti kun nämä pillerikierrot on käyty läpi...jos sitten tekis kunnon täsmäiskun ja pistetään testiin kaik mahdolliset neuvot, mitä on viime vuosien aikaan tullut vastaan. Ehkä sillä sitten tärppää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti