perjantai 1. helmikuuta 2013

jännitys

 Minua jännittää tämän päivän ultra... onko clomit tehonnu?
Sitäkin enemmän kiinnostaa miksei toi endopuoli ole enää kipeä ollenkaan. Viimeksi kipuja on ollut joulukuulla, silloinkin jostain syystä ovulaatiokipuja tuntui pilleeistä huolimatta. En ymmärrä mikä on niin paljon muuttunut, sillä koskaan aiemmin en ole näin kivuton ollut...tai ainakaan useampaan vuoteen en ole näin "terve" ollut. 
Pianhan tuo selviää, mutta kovasti omaa toivekkuutta raskautumiseen nostaa tuo kivuttomuus. 
Ehkä se munasarja toimii vihdoin normaalisti ja kysta olisi kadonnut kokonaan...oli mitä oli, olen tyytyväinen tähän. Olen selvinnyt ilman tainnuttavia särkylääkkeitä yli kuukauden, seksi ei aiheuta kipuja ja pitkästä aikaa kykenin käymään spinningissä. Ehkäpä pian "kärsin" raskausvaivoista.

Olen muuten viime aikoina pohtinut sitäkin asiaa, että jos (kun) raskaudun, mitä teen blogini kanssa jatkanko kirjoittamistä täällä vai aloitanko uuden raskausblogin...ja päädyin siihen, että kun ajankohta tulee niin taidan jatkaa tääällä ja kirjoittaa erikseen "päiväkirjaa" lapselle. Haluan kuitenkin että odotusajasta jää joku muisto meille ja lapselle luettavaksi, mutta en näitä täällä jaettuja kiukutteluja ja katkeruutta...nämä tuntemukset ovat vain minulle täällä purettavaksi ja toisaalta epäilen etten uskalla tätäkään blogia lopettaa ennenkuin kaikki on onnellisesti ohi ja lapsi meidän kanssamme kotona.

Tällaisia tuntemuksilla käynnistetään helmikuu, toivotaan että kuukaudesta tulisi nimensä mukaisesti helmi ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti