lauantai 20. syyskuuta 2014

Ei mitään

Ei mitään uutta...joka puolella plussia ja vauvamahoja, synnytyskertomuksia ja onnellisia vauvatarinoita...livenä ja blogimaailmassa. Milloin olis meidän vuoro?

Eipä muuta, kuntosalilla olen intoutunut käymään ja toiveissa olisi saada useampi kilo pois ennen hoitoa. Kouluhommat painaa päälle, kauhee määrä tehtäviä, lääkelaskutenttejä kaksin kappalein, mt&päihdetentti ja lastentautien tentti...opparin tekoa..ensi kevään harkkapaikat pitäis jobstepin kautta varata, syventävän/suuntaukseni oon tutoropettajalle ilmoittanut. Mulla on suunta mihin meen ja sitä kohti määrätietoisesti kuljen...mietin jopa vähän sitä että jos (HAH) hoito onnistuu niin se oikeesti sotkee mun syventävän harjoittelun ja valmistumisen. Jollain tapaa mä ootan jo loppuvuotta ja loppuelämäni aloittamista, eli sitä meidän kahden elämää ja viisivuotishääpäivää las vegasissa <3
En mä suunnittele vauvanhuonetta tai perhematkoja...

Ei taida oikein noi viikon myöhässä aloitetut e-pillerit ehkäistä, selkeesti ovulaatio tulossa, ainakin kipujen perusteella. Särkylääkkeitä menee päivittäin, en tiiä johtuuko salihurjastelusta vai tapahtuuko tuolla alaosastolla jotain kurjaa...who knows?

Mut tsemppiä meille kaikille täällä edelleen taisteleville!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti