maanantai 29. syyskuuta 2014

ollako vai eikö olla

Menkat siis...kolme ja puol viikkoo sitten oli kuolema menkat. Nyt mä vuodan...ja en vuoda...tänään tuli hetken ihan verta mut muuten tommosta ruskeeta ällöö vaan. Mitä hittoo tää ny oikeesti on? Mun kierto on ollu sen 31päivää joten tää 21 on kyllä aika vitun lyhyt. Ja onko nää ees nyt mitään...soitanko polille et kp1 oli tänään vai ootanko? Kellään kokemusta? Mulla on kohtuu selkee aina ollu kp1 joten tää on outoa.
Just ku luulin ettei tää kroppa voi mua yllättää niin kyllähän se keksi uutta paskaa miten hoidot sotkea.

2 kommenttia:

  1. Soita ja kerro tilanteesta. Luultavasti vastaavat, että odota kunnon vuotoa ja se on sitten kp1. Mutta ehkä osaisivat kommentoida hieman mistä tiputtelu nyt johtuu.

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa ihan mun touhulta. Tässä IVF-kierrossa se limakalvo vuoti pois kp 12 ja nyt eilen kp 24 alkoi kuukautiset. Ei mulla koskaan oo ollut noin lyhyttä kiertoa! Luulin ensin, että alkoi tiputtelu, mutta kyllä nämä kipujen puolesta kuukautiset ovat ja on kyllä veristä vuotoakin. Ärsyttävää tällainen, kun joutuu arpomaan, mutta mä lasken nyt niin, että kuukautiset alkoivat ja aloitan PAS-lääkityksen.

    VastaaPoista