sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

tuntemuksi...

Olen tässä muutaman päivän mieheni kanssa jutellut ja ihmetellyt, että miksen tunne menettäneeni mitään kun en raskaudu...jotenkin muita blogeja ja lapsettomien kanssa puhuessa tulee aina esille tunne menettäneensä jotain kun ei lasta tule. Minä en tunne menettäneeni mitään, mitenkä voin menettää jotain mitä en ole saanut?


Ehkä minulle menettämisen tunne tulee vain konkreettisesti jotain menettäessä, mutta ei tässä tilanteessa. En vain koe menettäneeni mitään, en koe menettäväni mitään, koska en tiedä mitä menetän. Toisaalta mietin että mitä kaikkea voin tehdä, haaveilen töistä ulkomailla...uusista kokemuksista ja maailman näkemisestä. Ehkä olen vain sopeutunut ajatukseen ettei minusta välttämättä tule äitiä ikinä, ehkä minun elämäni on hyvä näin, ehkä minä olen kuitenkin hyvä ihminen ja nainen vaikken lasta saisikaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti