keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Möhötystä

Joulu tuli ja meni...samoin mun kuukautiset, kesti tasan päivän...en uskaltanut aloittaa clomeja, kun en tiedä oliko noi ees mitään oikeata vuotoa vai sitä samaa tiputtelua mitä pillereiden putkeensyönti teki mulle. Nyt sitten joko oikeasti menkat tulee, tai sitten noi oli ne ja mennään luomuna tämä kierto :)

Nyt kun tässä on mässätty pari päivää ihan urakalla ja nautittu viinit juustoineen, voi ruveta suuntaamaan katseensa uuteen vuoteen ja uuden vuoden lupauksiin. Itse päätin jo että nyt loppuu tupakanpoltto kokonaan, ei enää mitään "poikkeustilanteita", joissa muka sai polttaa...lisäksi muutenkin tarkoitus terveellistää elämäntapoja...endon takia ajattelin kokeilla vähentää punaisenlihan syöntiä ja lisätä kasvisten määrää ruokavaliossa. Tietysti uuden vuoden lupauksiin (ja toiveisiin) kuuluu tulla äidiksi ensi vuonna ;)

Minä odotan uutta vuotta, tiedän ensi vuoden olevan meille parempi kuin tämän vuoden...vaikka loppu vuosi onkin ollut aivan ihana, olemme lähentyneet avioparina ja muistaneet miten paljon toisiamme rakastamme. 
Ensi vuosi vaikuttaa tällä hetkellä lupaavalta, koulussa tulee ensimmäinen harjoittelu ja uudet aineet alkavat (olen edelleenkin kovin innoissani opinnoistani), keväällä vihdoin päästään Pariisiin ja syksyllä toivottavasti pieni lomailu kylpylässä tai laivalla.

Minä olen onnellinen, toiveikas, rakastunut uudelleen mieheeni ja odotan uutta vuotta, sillä uskon sen olevan meille se vuosi kun toiveet toteutuu.

(Huomasin muuten että blogini on muuttunut aikamoiseksi häpihäpizoizoi lätinäksi...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti