sunnuntai 3. helmikuuta 2013

lääkärin määräys

Munasarjat voi hyvin..ja vaste clomeihin hyvä, nyt vaan lääkärin määräyksestä heilutellaan peittoja ahkerasti....yllättäen tätä määräystä on helppo noudattaa ;) Viikon päästä vielä varmistetaan verikokeella, että ovulatio on tapahtunut. Jatkoa vähä suunniteltiin ja koska olen toistaiseksi kivuton niin kokeillaan neljä kiertoa clomien kanssa, sitten ivf-jonoon ja neuvontaa. Odottaessa ivf-vuoroa kokeillaan inseminaatiota, jos olen pysynyt kivuttomana endon suhteen.
Meillä tuo suunnitelma hiukan elää mun kipuilun suhteen (ja kuulemma jotenkin poikkeaa ns.normaalista hoitojen etenemisestä), jos kivut pysyy kurissa niin tuolla suunnitelmalla edetään...jos kivut tulee takaisin, nopeutetaan suunnitelmia. Toivon kovasti, että clomit auttaisi, eikä rankempia hoitoja tarvita.

Sitten koulujuttuja...mulla alkaa naistentautien luentosarja piakkoin, ja ensimmäisillä kerroilla aiheina ovat endonetrioosi ja lapsettomuus...ja mun hoitava lääkäri on luennoitsijana :D mielenkiinnolla odotan noita kuentoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti