tiistai 6. lokakuuta 2015

Hermoraunio

Taisin tossa joku aika sitten täälläkin tunnustaa, että oon sortunut tupakoimaan taas kerran...nyt sitten epätoivoisesti vierottaudun nikotiinista kertaheitolla. Arvatkaa vaan miten hyväntuulinen ja maailmaa rakastava mä nyt sit oon...enpä muistanu miten vittumaiseks akaks muutun ku tämmösen fiksun teon teen.

Tän ihanuuden lisäks, jonkinasteinen pms-oireilu puskee päälle. Luulisin että menkat on tulossa...ei nimittäin ole minkäänlaista hajua milloin mulla ne viimeks oli...no tässä kuuden viikon sisällä joskus, sen verran oon kartalla. Ja tämänkin muistan vaan siks, että harjoittelun aikana on menkat kertaalleen tullut...eli olettaisin että piakkoin pitäisi vuodon alkaa.

Lisäks mua on vaivannut vittumainen "lonkka"kipu. En tiiä oikkuaako endo, vai toi kysta vai onko joku muu osa menossa vituiks. Kipeetä kuitenkin tekee ja tätä on jatkunu kolmatta viikkoa jo. Vuosisada pisin ovulaatiokipu? Ehkä toi rupunen munasarja pullauttaa vihdoin viimeiset munasolut itestään pihalle ja lopettaa toimintansa.

Pientä ahdistusta tunnen opintojen loppumisesta ja siitä etten tiedä yhtään onko töitä tarjolla. Yks fiksu opettaja päätti pelotella meitä sillä että nykyään isommissa kaupungeissa on ylitarjontaa sairaanhoitajista. Joten tässä nikotiinintuskaisessa maailmakaatuupäälle-mielentilassa olen tullut tulokseen että valmistun muutaman viikon päästä työttömäksi

Eli nyt oon kyllä oon helevetin vihainen, mutta en kylläkään siitä etten lapsia ole saanut...vaan tyhmyydestä ku menin uudestaan tupakoimaan enkä muistanut miten paskamaista tää lopetus on.


3 kommenttia:

  1. Jaksamisia. Kyllä sä onnistut lopettamaan.

    VastaaPoista
  2. Melko soturi! ajoitit tupakoinnin lopettamisen PMS-oireittein ajalle. Kurjuuden maksimoinnissa on se hyvä puoli, että sitten kun kurjuus väistyy niin on hetken melko huikee voittajafiilis! Tsempit!

    VastaaPoista
  3. Hei. Luettuani nopeasti muutaman postauksesi, huomaan että olemme kulkeneet hyvinkin samanlaista polkua. Itse olen melkein 40 ja sairastan endoa. Lapsettomuutta kärsimme yli 5 vuotta kunnes kesällä saimme ihanan tyttövauvan. Avun saimme homeopatiasta ja akupunktiosta. Tätä ennen kävimme läpi 3 Ivf-hoitoa ja laparoskopian. Jos haluat lisätietoa, laita sähköpostia niinaani@gmail.com

    VastaaPoista