sunnuntai 29. syyskuuta 2013

minun viikkoni

Viikko sitten jännitin tulevaa punktiota (kipua), sitten jännättiin alkioiden määrää(se ainokainen toivottavasti onnistuu)..ainut mitä en jännittänyt oli siirto, jota olisin pelännyt jos olisin tiennyt, miten kivulias se minulle on. Toivon kovasti etten enää siihen joudu...
Tällä viikolla myös aloitin harjoitteluni, jännitin sitäkin lähes koko viikon...ihan turhaan. Osasto on aivan mahtava, ohjaajani on todella mukava ja olen jo kaikkea pientä kivaa päässyt tekemään.

Eli tämä viikko on ollut kohtuullisen kivulias,  minua on punktioitu, olen saanut mukaani uuden elämän alun ja olen turvonnut hormooneista muodottomaksi...tai vatsani on. Jokseenkin toivon että ensi viikko olisi hiukan rauhallisempi...ainakin kivuttomampi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti