lauantai 18. lokakuuta 2014

Hoitosuunnitelma

Olipa tullut postissa, lääkkeistä ei mitään mut aikataulu...vaikuttaa yllättäen mun harkkaan taas...prkl, toivottavasti ei kuitenkaan liian pahasti.

Lyhyellä kaavalla mennään, koska mulla on noi pillerit nyt käytössä niin turhaa kai tehdä mitään vaihevuosia ku luulis noidenkin tappavan endoa? Ei mua sinäsä lyhyt kaava häiritse, onhan se sinänsä helpompi ku monta viikkoa vaihdevuosioireita ja sekään ei välttämättä hillitsis mun munasarjoja tuottamasta munasoluja. Joten tällä mennään, vaadin kyl että vaihdetaan se puregon siihen menopuriin...tai ainakin haluan lääkityksestä keskustella lääkärin kanssa ennen ku hoito käynnistyy. Hysteroskopia mulla on 6.11 ja 7.11 lopetan pillerit, siihen saakka niitä syön ilman taukoja. Katsotaan josko tästä tulis elämäni paras joululahja <3

Eli mulla on kolme viikkoa aikaa tiputtaa painoa hillittömästi ja saada kroppa hyviä soluja tuottavaksi. Mistä tuli mieleen, et mitkähän lajit oli sallittu/kielletty hoidon aikana? Ehdin vielä PT:n kanssa suunnitella jonkinlaisen treeniohjelman siihen hautomisajalle, sillä tätä treeni-intoilua en suostu lopettamaan vaikka hoidot alkaa...mähän muutun vielä timmiksmimmiks vaikka väkisin.

(Ja vaikka mun piti lähtee toivottomana tähän hoitoon, niin piruvie se toivo ja into hoidosta alkaa nousta pintaan...voi tietty olla et vaikuttaa toikin et tiiän painon pudonneen ja toivon sillä olevan vaikutusta)

3 kommenttia:

  1. Toivottavasti painonpudotuksella olisi apua ja raskaus alkaisi. Täällä pidetään kovasti peukkuja! :)

    VastaaPoista
  2. Eiköhän nyt olis jo teidän vuoro :) Peukut pystyyn!

    VastaaPoista
  3. Toivo on kyllä salakavalaa.. vaikka kuinka pistäs vastaan ja vakuuttelis itselleen, ettei usko tai toivo tai mitään, niin siitä huolimatta sitä tipahtaa korkealta ja huomaa sittenkin toivoneensa. En sitten tiedä, onko parempi elää toivossa 4-5 viikkoa elämästä ja pettyä, kuin ettei toivo yhtään ja pettyy silti. Ehkä on ihan ookoo sallia itselleen toivoa. Ja onhan se kai niinkin, että jos se toivo ei tuo tulosta hoitojen kautta, niin ehkä se tuo tulosta sitten jotakin muuta tietä? Mä peukutan kaikilla käsillä ja jaloilla, että ihmeitten aika ei olis sun kohdalla ohi!

    VastaaPoista