maanantai 20. huhtikuuta 2015

Vuosi sitten

"Entä jos kuulummekin siihen joukkoon, joka ei biologisia lapsia saa...? Entä jos meidän solut ei vaan toimi yhteen? Entä jos mun kohdun ei kuulu lasta kantaa?" 18.4.2014... 

En olisi uskonut että oikeassa olin...ehkä sitä vaan tietää?

Vuosi sitten meillä oli juuri toinen kierros hoitoja päättynyt negaan, meillä oli pakkasessa kaksi alkiota...meillä oli keväällä pas edessä ja senkin jälkeen yksi hoito...entä nyt? Tänään mulla on magneettikuvaus, viikon päästä leikkaustapaaminen (vai mikä lie) ja leikkaus joskus...todellakin joskus, sillä mulla alkaa harjoittelu parin viikon päästä ja siitä menen suoraan töihin kesäksi. Töiden jälkeen mulla on heti koulu viikko...sitten olisi aikaa leikkaukselle. Jep, todellakaan minä en suostu kesätöitäni tai opintojani enää jarruttelemaan tai pilaamaan tän kropan takia.

Mutta entä laparoskopian jälkeen? Harrastellaan seksiä ja toivotaan ihmettä? Lähdetään yksityiselle...jos jostain revittäis rahat siihen? Oikeesti mitä helvettiä tässä nyt tekis?

Jokseenkin alkaa taas masentaa tää lapsettomuus, miks musta ei vaan tullut äitiä? Miks mä en koskaan päässy siihen tilanteeseen että mulla olis testissä kaksi viivaa?

2 kommenttia:

  1. Menkää yksityiselle hoitoihin. Uskon että onnistutte vielä.

    VastaaPoista
  2. Minulle tuli sellainen epätoivoinen olo jo ihan muutaman kuukauden yrityksen jälkeen. Sellainen tunne, että tämä ei ehkä onnistukaan "kuten elokuvissa". Kaverillekin siitä sanoin ja hän vaan sanoi että älä höpsi. Muistan vielä kuinka sanoin hänelle, että aina se on joku, joka joutuu hoitoihin, että se voin olla minäkin. Ja hoitoihinhan me "jouduttiin"/"päästiin".

    VastaaPoista