keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

ei niin positiivisia

Tiputtelu jatkuu...huomenna todennäköisesti kp1. Luget loppuu aamulla, enkä taida uutta pakettia hakea...mitä mä niillä? Mitenkähän nopeesti pas-kiertoon pääsee? Joko kesään mennessä on tuhottu meidän pakastealkiot ja suunnitellaan neljättä hoitoa syksylle... pitäisköhän selvitellä adoptiokuvioita jo.

Eiköhännää hoidot ja niiden onnistuminen on niin nähty...kolme epäonnistunutta tai keskeytettyä hoitoa...yhteensä neljä alkiota, kaksi siirtoa, lähemmäs kaksituhatta euroa rahaa mennyt lääkkeisiin ja lisää menee pian pas:iin. Ei mitään merkkiäkään onnistumiseen ei minkäänlaista toivoa onnistumiseen, munasolut ei hedelmöity, alkiot jakaantuu hitaasti ja siirtoon päässeet ruput ei kiinnity...pp 13 alkaa tiputtelu, pp14 onkin jo kp1... ja kaikkein pahinta, mä oikeesti luulin meidän onnistuneen, olin niiiin varma siitä. No väärässä olin...onneks en tuhlannut rahaa testiin

20% taitaa olla meidän kohtalo...

6 kommenttia:

  1. säästö se on pienikin säästö. Täällä loruuttaa jo ihan kunnolla ja luget lensi ilosesti roskiin yhdessä negatiivisen testin kanssa. Tää on niin tätä. Sinnitellään.

    VastaaPoista
  2. :( en osaa sanoa mitään järkevää. Mutta täällä ollaan ja rinnalla kuljetaan <3

    VastaaPoista
  3. Sinnittelyä tää kyl on. Mä aattelin nyt rääkätä kroppaa kunnolla pakkasalkioiden siirtoon saakka...eli herra ties kuinka kauan, en oikei usko et ne ruput siirtoon saakka selviää.

    VastaaPoista
  4. Mulla tuli itku kun luin tän. Toivoin niin kovasti, että teillä olisi tärpännyt.

    VastaaPoista
  5. Ja oikeesti...pientä rutinoitumista vaikka tää hoito on niin ohi niin tyhmänä luurit korvilla kuuntelen miten mun kohtu on valmiina vauvaa varten...helvetin ivf-rentoutus levy @#$!

    VastaaPoista
  6. Halirutistus! Niin paljon oot asioiden eteen yrittänyt itse tehdä, et tää on maailman epäreiluinta :(

    Niin surullinen teidän puolesta.

    Ootko miettinyt, et miettisit laparoskopiaa? Vai onko siitä mitään hyötyä?

    VastaaPoista