keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Ja tästä se taas lähtee

Aikataulu tuli postissa, ensi viikolla aloitan primolutit...ja näin saadaan mun hullu kierto kuriin ja hoitoaikataulu pitämään. Hoidot alkaa samalla viikolla kun harjoittelu, joten hypin ultrassa muiden hommien välillä :D ja punktio tulee joko viikon 13 loppuun tai 14 alkuun.

Nyt sitten positiivista mielialaa kasvattamaan ja tekemään positiivinen kroppa positiiviseksi ja vastaanottavaiseksi...

Nyt muuten olis paras mahdollinen sauma onnistua,siis opintojen suhteen...laskettuaika tulis loppuvuoteen, eli tämän vuoden opinnot ja harjoittelut ehtis suorittaa ja kevään harjoitteluun olisi sen verran aikaa että saisin rauhassa äiteillä kotona ja selvitellä haluaako äitini toimia supermummona ja hoitaa pikkuista kun mulla harjoittelu (siis miksei haluaisi...) siis loppupeleissä tiedän ettei varmasti pienen kanssa tule olemaan noin siistiä ja helppoa opinnot yms, mutta koska lapsettomana en sellaisesta tiedä mitään voin ihan rauhassa kuvitella meille pienen hiljaisen nyytin, joka antaa mun opiskella rauhassa ja hymyilee vaan vieressä mun tentteihin lukiessa :D (ja mä pidän tätä hyvänä enteenä tälle hoidolle)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti